FAQ – najczęściej zadawane pytania
1. Czy możemy ułożyć swoją playlistę?
– Tak, w praktyce oznacza to listę ulubionych przebojów, które dj wplata w bloki muzyczne w trakcie imprezy.
2. Czy grają Państwo muzykę rodzaju disco polo?
– Dopuszczamy taką możliwość tylko na życzenie klienta. Prowadzimy wesela i przyjęcia w nowoczesnym stylu z muzyką pop, rock, house i jazz.
3. Czy prowadzą Państwo również małe wesela i imprezy okolicznościowe?
– Oczywiście, prowadzimy rozmaite imprezy, zarówno na 40 osób, jak i 200 osób.
4. Czym się różni dj/konferansjer od wodzireja?
– Dj/konferansjer prowadzi mniej interakcji od wodzireja. Ponadto wodzirej w naszym teamie jest aktorem.
5. Czy możemy mieć wpływ na scenariusz wesela i rodzaj interakcji?
– Tak, zawsze przed weselem ustalamy harmonogram, formę prowadzenia przyjęcia i najważniejsze punkty programowe.
6. Czy angaż artystów / muzyków jest obligatoryjny?
– Nie, o tym kogo zaangażować do realizacji wydarzenia decydują Państwo podczas spotkania i finalizacji. Zwracam uwagę, że angaż utalentowanych muzyków podniesie prestiż imprezy i przełoży się na większe zadowolenie gości.
7. Czy to Pan będzie dj-em na naszym weselu?
– Tak, a jeśli mój termin będzie niedostępny to poinformuję o tym i zaproponuję kogoś z djs współpracujących.
8. Czy spożywają Państwo alkohol w trakcie prowadzenia przyjęcia?
– Nie. Jako osoby z branży rozrywkowej zajmujący się tym zawodowo nie musimy „rozluźniać” się alkoholem. Poza tym w pracy nie pijemy również dlatego, że często prowadzimy auto, więc czemu mielibyśmy. Zachęcamy również do zapoznania się z badaniami nad szkodliwością alkoholu.
9. Czy możemy liczyć na nagłośnienie ceremonii zaślubin i oprawę muzyczną?
– Tak, otrzymają Państwo mikrofony bezprzewodowe, a z głośnika popłyną nastrojowe melodie. Na ślubie może zagrać również skrzypaczka i zaśpiewać wokalistka.
10. Czy w razie czego możemy przedłużyć imprezę?
– Tak, wszystko jest do ustalenia, zdecydujemy o tym w trakcie.
11. Jak długie są sety muzyczne i ile trwają przerwy między nimi?
– W zależności od charakteru imprezy, scenariusza wesela i potencjału gości bloki taneczne trwają od około 1-1,5h do nawet 2-3h bliżej końca zabawy. Przerwy są z reguły podyktowane harmonogramem posiłków i tyle też trwają, czyli średnio 20 minut.
12. Czy sprzęt może się zepsuć na imprezie i co wtedy?
– Tak, może ulec awarii, jednak muzyka nie przestanie grać, ponieważ używamy tzw. riderowej konsoli Pioneer i MacBooka Pro + laptop zapasowy. Mikser posiada dwa wejścia na oprogramowanie + dwa niezależne wejścia, do których można podłączyć każde źródło dźwięku, nawet telefon. Głośniki marki Bose mają dwa osobne wzmacniacze, więc gdyby jeden przestał grać, to gra drugi. Nadmienię, że awaria jeszcze nigdy się nie zdarzyła, ponieważ to sprzęt estradowy, nie domowy.
13. Czy prowadzą Państwo przyjęcia w języku angielskim?
– Tak, wówczas prowadzimy we dwie osoby, z konferansjerem lub konferansjerką mówiącą w języku polskim i angielskim.
14. Jakie kwalifikacje mają występujący muzycy?
– Wszyscy artyści ukończyli Akademie Muzyczne, są to topowi muzycy w branży, którzy występują również na międzynarodowych scenach.
15. Czy przyjeżdżają Państwo obejrzeć salę przed imprezą?
– Nie, oględziny sali są zbędne przy organizacji wesel i imprez firmowych w hotelach / restauracjach / pałacach, ponieważ zabieramy wybrane przez Państwa nagłośnienie i oświetlenie, które jest dostosowane do ilości osób i na tego rodzaju salach (z reguły nieprzystosowanych akustycznie do imprez tanecznych). Jeśli w lokalu jest zła akustyka, to zabranie większej ilości głośników niewiele pomoże i jest dodatkowym kosztem. Firmy eventowe specjalizujące się w nagłaśnianiu i oświetlaniu scen (np. Stadion Narodowy, albo piknik w plenerze) stosują zaawansowane linie opóźniające i rozbudowane systemy nagłośnienia, które w pewnym stopniu niwelują pogłosy i odbijanie się dźwięku na dużych przestrzeniach. Ponadto prowadzimy przyjęcia w całej Polsce (m.in. Olsztyn, Łódź, Suwałki), więc taki rekonesans jest raczej niemożliwy. Zachęcamy do lektury artykułu: „Jak wybrać dobrą salę taneczną”, który pomoże w podjęciu decyzji.
16. Jak możemy zarezerwować termin?
– Proszę napisać lub zadzwonić, otrzymają Państwo ofertę, następnie spotkamy się, omówimy szczegóły, oczekiwania i załatwimy formalności.
•
Masz inne pytania?
~ wyślij wiadomość ~
